Vakantie

Deze week heb ik vakantie en daar was ik toch zo erg aan toe! Voor deze vakantie heb ik nog niet heel veel plannen gemaakt. Ik ga namelijk na de vakantie een week naar Engeland met school en ik wil daar voor toch niet te veel uit gaan geven

Het is carnaval, normaal ga ik 2 a 3 dagen carnavallen maar dit jaar maar 1 dag. Nu heb ik ook weer tijd om te lezen, verder te gaan met mijn huiswerk en ook weer met bloggen!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet veel ga bloggen. Ik heb wel een aantal onderwerpen waar ik over ga bloggen en ik wil ook weer verder gaan met vlogs. Maar ik heb nog niet de juiste spullen en materialen hier voor.

Natuurlijk ga ik deze zo snel mogelijk halen dus stay tuned fore more ❤ ❤

Geef een reactie

