Boekenkraam

Heeey, leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Deze keer gaat het weer over boeken. Om specifiek te zijn gaat het over boekenkraam.

Als je niet weet wat boekenkraam is zal ik het nog even uitleggen. Boekenkraam is een internet winkel die boeken verkoopt met een lichte beschadiging of een grote hoeveelheid boeken heeft ingekocht bij een uitgeverij. Hier door kunnen ze tot bijna 80% korting geven dan de normale boekhandel zoals de Bruna.

Bestellen bij boekenkraam is heel makkelijk. Je kunt dit met IDeal doen of met een creditcard. Bij bestellingen vanaf 30 euro in Nederland wordt er geen verzendkosten in rekening. Zit je daar wel onder dan zijn de verzendkosten voor Nederland maximaal 2,95

Deze maand heb ik weer een keer bij de boekenkraam besteld. Helaas had ik maar genoeg voor 3 boeken ook al wil ik er nog veeel meer. Ik heb deze maand ook weer besteld bij de Boozyshop voor veel te veel geld hihihi. Voor de mensen die niet weten wat de Boozyshop is, Boozyshop is een groot handel in make-up. Maar daar ga ik het vandaag niet over hebben. Ik ga jullie vertellen welke boeken ik heb besteld

Deze maand  heb  ik zoals ik eerder aangaf 3 boeken besteld bij de boekenkraam.
– De Koningin en de Favoriet geschreven door Kiera Cass. Dit boek is van de serie de selectie
– Deep Blue geschreven door Jennifer Donnelly. Dit boek is het eerste deel uit de Waterfire saga
– Nerve geschreven door Jeanne Ryan. In het nederlands heet het boek lef, maar door dat er een film is gemaakt van het boek hebben ze dit boek opnieuw uitgebracht met de film kaft. Hier staat Emma Roberts op de kaft die de hoofdrol speelt in de gelijknamige film samen met Dave Franco.

Ik hoop deze boeken snel te kunnen lezen zodat ik een review kan schrijven voor jullie, uiteraard lees ik eerst de Academicus Vampyrus reeks uit.

Als je nu denkt, hey. Die site, daar wil ik op kijken. Volg gewoon deze link naar boekenkraam

Geef een reactie

