Lang weg geweest

Hallo allemaal
Ik ben weer een tijdje afwezig geweest van mijn blog
Er zijn veel dingen gebeurt. Goede dingen maar ook slechtte dingen.

Zoals ik al zei zijn er veel dingen gebeurt, in een korte tijd. Goede dingen zoals naar Bruno Mars gaan, mijn evenement uitvoeren waar ik het al eens eerder over heb gehad maar ook slechtte dingen.

Het heeft me al veel moeite gekost om dit nieuws aan mijn directe omgeving te vertellen. Ik heb er een aantal weken mee rond gelopen. Het gaat niet over mijzelf maar over mijn tante.

Een tijdje terug heeft mijn tante te horen gekregen dat ze kanker heeft. De kanker is in zo vere uit gezaaid dat het niet meer te genezen is. Ze wordt wel behandeld maar dit is alleen levens verlengend.

Sorry dat ik zoiets nu aan jullie vertel. Laten we snel naar wat leukers over gaan!

Als vervroegd verjaardags cadeau ben ik met één van mijn beste vriendinnen naar Bruno Mars geweest! In mei stond hij namelijk in de Ziggodome en man wat heb ik genoten!

Op 1 juni heb ik mijn evenement uitgevoerd samen met mijn groepsgenoten. Ik zat vol spanning en zenuwen maar deze dag is ook zo goed verlopen! Een week later heb ik mijn CGI, wat staat voor Criterium Gericht Intervieuw. Ook hier voor was ik mega zenuwachtig wat uit eindelijk ook zo overbodig was. Gelukkig ben ik voor alles geslaagd en mag ik, als echt alle verslagen ingeleverd en voldoende zijn, 4 juli mijn diploma dierverzorging niveau 3 gaan ophalen!

Wat een beetje minder was. Ik heb 2 verstandskiezen moeten laten trekken. Dit was toevallig op dezelfde dag als wanneer ik mijn CGI had. Ik was zo zenuwachtig door dit alles bij elkaar en het viel uit eindelijk allemaal heel erg mee. De verdoving prikte even maar begon meteen te werken. De pijn kwam echt pas na dat de verdoving was uit gewerkt maar het viel gelukkig ook mee. Ik moet nog steeds spoelen en het doet nog een beetje pijn.

Nou weer even door naar wat leuker nieuws! Op 14 juni ben ik jarig en wordt ik 21 jaar! Dat is al over een paar dagen en ik kan niet wachten! Op 17 juni en 24 juni vier ik dit ook met goede vriendinnen. Ook heb ik nu al vakantie en ga ik lekker aan de slag bij de Efteling waar ik sinds mei werk!

Ik ga snel weer verder met bloggen, want dat is 1 van de dingen waar ik nu veel tijd voor heb. Jullie krijgen ook nog een aantal blogs van mij te goed. Zoals van Bruno Mars, het evenement, de boeken die ik in de tussentijd heb gelezen en nog veel meer! Blijf ook mijn youtube channel in de gaten houden. Want door de vakantie heb ik daar natuurlijk ook wat meer tijd voor! 🙂

Xxx Angela ❤

Geef een reactie

