B-day

Hey allemaal. Gisteren (14 juni dus) was ik jarig. Eindelijk ben ik 21 geworden!
Bedankt voor alle felicitaties op facebook, instagram, snapchat en whatsapp. Zonder jullie felicitaties was het een gewone, normale en maar saaie dag geworden!

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet zo veel leuks heb gehad en gedaan. Als vervroegd verjaardags cadeau ben ik naar Bruno Mars geweest. Dit was in april? Of mei? In iedergeval dit was veeeeel eerder. Ik heb van mijn moeder 2 paar zwarte sokken gehad (Dobby is free!)en de belofte dat ze iets voor me mee zou nemen uit Bulgarijen waar zij en papa op vakantie naar toe gaan. Wat ik nogal een vreemde belofte vind want ze zou al kijken voor een Micheal Kors tas en portomonee mee te nemen. Zou ik dan 2 tassen krijgen ofzo? I dunno. Van mijn zus heb ik een cadeaubon van de Primark gekregen. Een Harry Potter cadeaubon zelfs! Zou ze me ondertussen eindelijk kennen? Hahaha.

Qua felicitaties was het niet erg veel beter. Mijn moeder is de enigste die naar me toe is gelopen, een hand heeft gegeven, 3 kussen en gefeliciteerd heeft gezegd. Mijn zus daar in tegen heeft alleen gezegd oja jij bent jarig vandaag, ik moet nog een cadeau gaan halen. Ze is dus speciaal voor mij *kuch**kuch* naar Eindhoven geweest voor een cadeaubon te halen. Eenmaal thuis gooide ze dat op me schoot en was het gefeliciteerd hé. Niet eens een hand. Mijn vader heeft me ook alleen gefeliciteerd via facebook. En de rest van mijn familie? Tja 2 nichten hebben me gefeliciteerd via facebook en de vriend van 1 nicht heeft me gefeliciteerd via instagram en dat was het dan ook weer. Verder alleen klasgenoten en oude bekenden.

Normaal ben ik super enthousiast over mijn verjaardag maar dit jaar vond ik het toch echt om te huilen. Terwijl ik dit schrijf komen de tranen ook weer omhoog. Maar ik wil niet huilen. Zaterdag ga ik het vieren met vriendinnen thuis. Misschien dat we de stad nog in gaan, maar dat zien we dan wel.

Ik wil jullie nog bedanken. Dat jullie het leuk vinden om mijn blog te lezen ook al schrijf ik op het moment weinig en breng ik af en toe ook serieuze onderwerpen aan. Ook nu zijn jullie geweldig omdat ik alleen maar over mijn verjaardag praat die ik zelf niet zo leuk heb ervaren dit keer. Bedankt voor jullie geduld en steun. Ik hou van jullie allemaal

Xxx Angela ❤

Geef een reactie

