Diploma uitreiking

Gisteren (dinsdag 4 juli) heb ik mijn diploma dierverzorging eindelijk in ontvangst mogen nemen. Ik ben hier zo blij mee. Nu mag ik officieel beginnen aan mijn nieuwe opleiding dierenarts assistent / paraveterinair op niveau 4.

De uitreiking was van niveau 2 en van mijn niveau 3 klas. Er waren super veel mensen gekomen. De leerlingen, vrienden en familie maar ook al onze docenten waren er.

Als eerst waren de niveau 2 studenten aan de beurt om hun diploma te ontvangen en daarna was mijn klas aan de beurt. Bij iedereen werd er een kort verhaaltje verteld over wat voor persoon die gene was.

Eenmaal ons diploma ondertekent en het podium afgelopen kregen we allemaal nog een cadeautje van onze mentor. Een klein fotoboekje. In dit boekje stonden foto’s van iedereen en een kleine tekst er bij over ons van de mentor. Op een aantal bladzijdes stond ook  nog een tekst van docenten die ons gedurende de 3 jaar van de opleiding les hebben gegeven.

Het was een leuke maar lange avond. Er zijn tranen gevallen bij heel veel mensen en ik ga ze ook echt missen. Nu ga ik me focussen op mijn toekomst en ik heb super veel zin in mijn nieuwe opleiding.

Veel mensen zijden vroeger tegen mij dat ik gewoon een basis opleiding moest doen op het vmbo en dan op het mbo maar een niveau 2 opleiding moest gaan doen. Nu ben ik van het vmbo af gegaan met een kader diploma, heb ik een mbo niveau 3 opleiding afgerond en start ik in de herfst aan een niveau 4 diploma. In mijn toekomst visie staat dat ik over 3 jaar ga beginnen aan een HBO opleiding, de mensen van vroeger heb ik nu dus al het tegendeel bewezen, maar ik doe er graag nog een schepje boven op 😉 Laat je dus niet op je kop zitten en bewijs de mensen die zeggen dat je iets niet kunt het tegendeel! Als je iets wilt moet je er hard voor werken en kom je er ook!

Hier onder nog een par foto’tjes van de diplomma uitreiking voor als jullie nieuwschierig zijn geworden.
Xxx Angela

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

