Namaak producten aliexpress

Tegenwoordig zijn er zo veel beroemdheden die een eigen make-up lijn of parfum lijn uitbrengen. Deze producten zijn vaak erg prijzig en dan moeten ze ook nog eens naar Nederland verzonden worden. Nu heb ik het ook nog niet over de import kosten gehad.

Alleen al om die 3 redenen worden er al heel veel namaak producten gemaakt. De meeste hier van kun je vinden op aliexpress. Van Kylie Cosmetics tot de beauty producten van EOS. Omdat ik zo nieuwschierig was ben ik  er meteen voor gegaan en heb ik super veel namaak producten gekocht.

Ik heb diverse lipkits van Kylie Jenner besteld, een aantal metallic liquid lipsticks van Kylie Jenner en de Velour Liquid Lipsticks van Jeffree Star besteld in 9 diverse kleuren.Nou kwam ik er achter dat heel veel mensen deze producten hadden gekocht en hebben gefilmd. Daar uit bleek dat dit het slechtste namaak spul ooit is!

Maarja, ik had de lipsticks al besteld en besloot vervolgens om ook een filmpje te maken met wat ik er over dacht! Ik heb 2 filmpjes gemaakt in het Nederlands en er komt nog een derde aan! Ze staan openbaar op mijn youtube kanaal. Wees een schat en geef een like of een leuke comment ❤collage-2

Plaats een reactie